klaas-naar-santiago-de-compostela.reismee.nl

Dag 34, Samos - Melide.

Ontbijt was er niet in het appartement in Samos. Dus kochten wij de avond daarvoor bij de plaatselijke kruidenier wat tulbandachtig gebak, een pot jam en wat roomboter. Het gebak was wat oud en kruimelde onder je mes vandaan. Kopje thee erbij en het leek op iets van een ontbijt.

Vroeg op de pedalen met het doel vandaag 100 km weg te trappen om morgen, de laatste rit naar Santiago zo'n 45 km over te houden. Dat pakte anders uit. De bergen weten van geen wijken en weer zat er een 12 km lange klim in het parcours. Verder was het een vrij saaie rit, gisteren was veel spannender.

Gerard boekte een kamer in een Alberge in Melide. Daar kregen wij de beschikking over de hele bovenverdieping, 4 kamers en een badkamer. Het eten was weer een drama. Op twee adressen hebben wij onze magen gevuld. Je merkt duidelijk dat je verder weg raakt van de grote steden.

Morgen nog zo'n 50 km naar Santiago. Ben benieuwd wat mij daar te wachten staat. En dan, snel naar huis, het is mooi geweest.

Reacties

Reacties

Wil

Nou, kan ik wel begrijpen. “Enough is Enough”,
ach, dat kleine stukje....
Het ismooi weest, ik wens je morgen veel succes!!

Peter Robert

Ohh Klaas, wat fantastisch dat je er bijna bent ! Gefeliciteerd alvast hoor.
Ik ben net Bourges voorbij, heb nog wel een paar maanden te gaan voordat ik er ben. Marian en mijn zus Lia komen eind volgende week, daar kijk ik weer naar uit.
Ik wens je nog een mooie laatste etappe, kom weer goed naar huis met je zoon Gerard.

Dirk

Klaas, plezier de laatste etappe en een goede reis naar Warmenhuizen. Ik heb met veel plezier je verslagen gelezen.
Vriendelijke groet, Dirk

Riet en Hip

De laatste loodjes Klaas! Een prestatie! Hebben genoten van je verhalen en mooie foto’s. Goeie reis naar Warmenhuizen. Komen je vast weer tegen op de fiets?
Groetjes

Marina

Goedemorgen Klaas! Zo reizen we met je mee en opeens de laatse ritjes. Ik kan me voorstellen dat het heerlijk was om je zoon te ontmoeten. Eindelijk wat eigens na al die dagen alleen. Nog ff en je hebt je doel bereikt; Chapeau!! Dat wordt straks thuis mijmeren wat je allemaal hebt meegemaakt.... Succes voor de laatste kilometers, groetjes Marina

Erwin & Carrie

Einde in zicht buur !!! Super !!
We hebben met veel plezier je avonturen gevolgd. Tot ziens in Warmentuut !!!

Jan en Lia

Nogmaals Klaas hartstikke goed gedaan. En geniet in Santiago. Wij zien je wel weer in Warmenhuizen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!