klaas-naar-santiago-de-compostela.reismee.nl

Dag 14, Chatellerault - Poitiers.

Uiteindelijk besloten tot een rustdag dus een kort verslag. Futuroscope werd het niet want daar moet je een hele dag voor uittrekken. Uitgeslapen tot 9 uur, rustig het ontbijt, boodschappen gedaan en daarna nog wat kleine klusjes aan de fiets. Olie op de ketting en de telefoonhouder vastgezet.

Ik had geen zin de hele dag op één plek te blijven en besloot een kort ritje te maken. Tot iets voorbij Poitiers zodat ik deze stad niet op een werkdag hoef te doorkruisen.

12 uur weg, strakblauwe hemel, zon in mijn gezicht en een koel-, straf windje in de rug. Een prachtige rit door mooie natuur.

Na 45 km aankomst in het hotel, daar aardig ontvangen. Ook voor de fiets werd weer goed gezorgd.

De komende twee dagen rijd ik via knooppunt Saintes naar Royan waar ik bij Annemarie en Bram op de camping slaap. Daarna volg ik de kustroute naar Andemos.

Wil

Was ff nodig een kort rijdagje?, nadat je je fiets ed hebt nagelopen, wel belangrijk!
Leuk vooruitzicht voor je je zus en zwager weer te ontmoeten lekker bijpraten, het weer was zo ook prettig, in een woord een
Mooie zondag gehad....
Tot schrijfs en succes vandaag

Jan en Lia

Hoi Klaas Ook jij bent lekker op weg naar Santiago, mooie foto's en af en toe een heerlijke rustdag nemen en dan iets rustig bekijken, dat doe je goed.
Succes verder, groeten

Annemarie

Het zal vandaag ook wel lekker fietsen, straf windje in de rug en een zonovergoten dag! Smeer je maar een beetje in want je verbrandt levend. Goede reis en bon courage!

Tons en Juriaan

Klaas ook de profs nemen na de 2e week een rustdag en maken een klein trainingsrondje rondje! Wel mis je een mecanicien, maar ja je bent super handig. Succes de komende week.

Leonie

Volgens mij krijg je nu eindelijk lekker weer, wij hier in Holland ook! Wel fijn straks in de vouwwagen van pap en mam :) Gelukkig snurken ze niet zo heel hard. Succes deze week en veel plezier!

Leonie

PS: Je stukjes zijn super leuk om te lezen!

lea

Hoi Klaas, fijn dat het weer eindelijk beter wordt. Leuke foto's op de camping bij Annemarie en Bram.Die staan straks in Compostella met een toeter en een vlaggetje bij de kathedraal!! Wij zijn volgende week ook in Spanje,maar dan aan de andere kant. We blijven je volgen.